Bea Aarnoutse

Managing Director

PROOF

Bea Aarnoutse is managing director en heeft meer dan twintig jaar managementervaring aan zowel bureau- als aan klantzijde. Auteur van het boek Alignment 2.0. Ze is een expert op het gebied van employer branding, de alignment van medewerkers, interne communicatie, change- en reputation management. Ze adviseert zowel communicatie- als HR professionals.

 

09:50 – 10.15 uur

Keynote: Hoe zorg je voor engagement en alignment bij remote werken? 

Corona verandert de manier waarop we werken. We houden afstand, experimenten met hybride werkconcepten en passen ons voortdurend aan de nieuwe realiteit aan. Om de productiviteit, vitaliteit en het innovatievermogen van medewerkers op peil te houden, is werken aan medewerkersbetrokkenheid in tijden van COVID-19 van essentieel belang.

Organisaties die consistent aandacht besteden aan de employee journey en werken aan engagement en alignment komen verder. Vraag is wat er nodig is voor een optimale employee journey in een situatie waar veel medewerkers thuiswerken. En bovenal: hoe kun je als werkgever werken aan betrokkenheid en alignment? Bea Aarnoutse legt uit hoe inspirerend leiderschap, intensieve interne communicatie en het stimuleren van sociale dynamieken bijdraagt aan het creëren van betrokkenheid in deze veranderende tijden.

MindCampus.png
Remote werken & engagement is een merk van MindCampus B.V
Klantenvertellen.png
Cedeo.png
Facebook.png
Linkedin.png
Blijf op de hoogte
F academy.png